Komunikace mezi firmou a zaměstnanci je důležitou součástí efektivního řízení firmy. Efektivní komunikací může firma zajistit vyšší informovanost a angažovanost svých pracovníků. Jak ale docílit efektivní komunikace?
Na tuto otázku má odpověď aplikace Plusco. Tento komunikační portál pro firmy a zaměstnance je skvělý způsob, jak se zaměstnanci komunikovat, a zároveň slouží jako první krok ke komplexní digitalizaci HR agendy. Díky mobilní aplikaci budou mít Vaši zaměstnanci svoji dokumentaci, osobní informace či přehledy o docházce a dovolené po ruce.
Snadná orientace zaměstnance ve firmě
Zaměstnanci potřebují pro svoji orientaci o dění ve firmě informace. Díky aplikaci Plusco můžou tyto informace najít na jednom místě. Praktické informace můžete do Plusca vkládat v libovolném množství. Obsah můžete třídit do kategorií, které sami vytvoříte. Můžete vkládat soubory ke stažení, obrázky nebo fotografie. Přidání popisku, udělení důležitosti nebo tagů je samozřejmostí. Zkrátka, představivosti se meze nekladou.
Dalším důležitým bodem jsou kontakty. V aplikaci Plusco můžete spravovat databázi kontaktů Vašich zaměstnanců. V této databázi se pak nachází stručné informace, telefonní čísla a e-mail na pracovníky, kteří jsou v databázi vedení.
Užitečná funkce jsou také důležité odkazy, které mohou odkazovat například na jízdní řády nebo menu oblíbené jídelny. Různé dokumenty, jako jsou například vzory smluv nebo manuály k různým strojům lze také umístit do této aplikace.
Osobní zóna zaměstnance v Pluscu
Velká přidaná hodnota aplikace Plusco je digitální osobní karta zaměstnance. Díky tomu má zaměstnanec vždy u sebe údaje z pracovní smlouvy, osobní a kontaktní údaje, počet odpracovaných dnů a roků, nárok na dovolenou a mnohem více.
Odpracovanou dobu nebo přehled dovolené zobrazíte jednoduše pomocí modulu docházka. Modul je integrován na docházkový systém, takže zaměstnanci mají přehled o odpracovaných hodinách a přesčasech, dovolených i jiných typech nepřítomnosti. Modul je členěn na měsíční přehled zůstatků, kdy zaměstnanec vidí odpracovaný čas či dovolenou a na kalendář docházky, ve kterém jsou přehledně zobrazeny směny i nepřítomnosti.
Dostupné informace o rozpisu směn z Plusca mohou zobrazit Vaši zaměstnanci ve svém mobilním telefonu, kde jsou vždy dostupné. Díky tomu budou mít Vaši zaměstnanci ulehčené plánování času s rodinou nebo s přáteli. Zaměstnanec vidí informace o plánovaných směnách. Datum, čas nebo místo, vše co potřebují Vaši lidé vědět.
Už žádné zdlouhavé tisknutí a distribuování výplatních pásek. V aplikaci Plusco si je zaměstnanci zobrazí během pár vteřin. Modul Výplatní pásky je propojitelný s Vaším personálním nebo mzdovým systémem tak, aby nahrávání výplatních pásek do aplikace probíhalo automaticky.
Sestavte si balíček aplikací na míru
Vyberte si z naší nabídky podnikových aplikací pro váš HELIOS.
Aktuality a firemní dění na jednom místě
Koupila Vaše firma jinou firmu? Měli jste rekordní tržby? Dejte to vědět svým zaměstnancům rychle a efektivně. Modul Zprávy umožňuje rozeslat firemní novinky okamžitě nebo rozesílku naplánuje dopředu. Ve zprávách se můžete odkazovat na jiné moduly, jednoduše tak připojíte např. Dotazníky, Soutěže, Galerii nebo jakoukoliv novinku, kterou v Pluscu vytvoříte.
Modul Kalendář bude Vaše zaměstnance informovat o veškerých firemních událostech. Umožňuje zobrazovat klasické události, rezervace, směny a také integrovat data z Vašich IT systémů. Kalendář můžete zobrazit jako výpis událostí nebo jako klasický měsíční pohled. Pokud si chce Váš zaměstnanec zajistit místo na školení, tak může díky rezervacím.
Firemní akce už nikdy neupadnou v zapomnění díky modulu Galerie. Ke každé události si můžete vytvořit vlastní galerii s neomezeným počtem fotografií a videí.
Firemní magazíny a tiskoviny už nemusíte tisknout na papír. Díky modulu Magazíny můžete Vaše firemní magazíny publikovat v elektronické podobě a díky tomu šetřit lesy a životní prostředí.
Pro firemní struktura v aplikaci Plusca
Organizační struktura, milníky, benefity, kariéra nebo obsahové stránky. Ať už chcete o své společnosti uvádět cokoliv, v aplikaci Plusco je to možné. Organizační struktura má stromové seřazení pozic. Díky tomu je poznat, kdo je nadřízený a kdo podřízený. Milníky jsou řazeny chronologicky od nejnovějších po nejstarší. Po prokliknutí do detailu milníku můžete svůj příběh vyprávět rozsáhleji. Pokud chcete vytvořit stránku s informacemi o Vaší firmě, může k tomuto účelu sloužit modul Obsahové stránky.
Každá taková stránka má svoji vlastní URL adresu, díky které na ni můžete v Pluscu libovolně odkazovat. V modulu Kariéra můžete inzerovat aktuálně volné pozice, na které můžou zaměstnanci doporučovat své známé. Modul Benefity už podle názvu napovídá, že se v něm budou zobrazovat aktuálně platné benefity. V tomto modulu můžete zaměstnance informovat na jaký konkrétní benefit mají nárok nebo za jakých podmínek mohou benefit získat.
Zapojte zaměstnance do Plusca
V sekci Zpětné vazby jsou čtyři moduly: Dotazníky, Krátké ankety, Dotazy a návrhy a Whistleblowing. Všechny tyto moduly nabízejí zpětnou vazbu od zaměstnanců. Dotazy a návrhy slouží zaměstnancům jako platforma pro jejich návrhy na zlepšení věcí ve firmě nebo na jakékoliv dotazy, které mají. Návrhy nebo dotazy mohou zaměstnanci sdělit pod svým jménem nebo anonymně, pokud je to pro ně příjemnější.
Pokud zaměstnanec nechce, aby byla odpověď veřejná, může zaškrtnout možnost Požaduji soukromou odpověď. Nekalé, neetické nebo nezákonné jednání nemá v moderní firmě místo. Modul Whistleblowing nabízí nejpoužívanější software na whistleblowing v ČR díky spolupráci se společností NNTB. Jako skvělý bonus budete díky aplikaci Plusco připraveni na zákon o ochraně oznamovatelů.
Budování firemní komunity
Silná a stabilní firma potřebuje zaměstnance, na které je spolehnutí i v obdobích, když se moc nedaří. Jedním z pilířů, jak tohoto dosáhnout, jsou silné vztahy mezi zaměstnanci. Silných vztahů docílíme budováním komunity. I na toto téma má aplikace Plusco vlastní recept, jak tomu pomoci. Sekce komunita se skládá ze tří modulů: Bazar, Spolujízdy a Soutěže. Máte doma věci, které už nepotřebujete, ale víte, že by je ještě někdo využil? Zkuste danou věc nabídnout v modulu Bazar. Nejen, že taková věc někomu může pomoci, zároveň tím šetříte planetu.
Spolujízdy jsou skvělý způsob, jak utužit kolektiv, ušetřit náklady na cestu a posilují přátelské vztahy na pracovišti. V aplikaci Plusco můžou tyto spolujízdy nabízet vaši zaměstnanci ve stejnojmenném modulu. Pokud chcete podpořit soutěžního ducha Vašich zaměstnanců? S modulem Soutěže můžete. Buďte kreativní a podpořte motivaci svých zaměstnanců.
Vylepšete svůj systém HELIOS
s podnikovými aplikacemi, které vám usnadní práci v různých oblastech podnikání.
Interaktivní prvky a vychytávky v Pluscu
Modul Dashboard koncentruje ty nejnovější a nejdůležitější informace napříč všemi dostupnými Plusco moduly. Dashboard vidíte na počítači a také v mobilní aplikaci. Od každého stěžejního modulu máte na dashboardu stručný výpis – např. nejnovější zprávy, Kalendář událostí aj.
Propagační panel nenechá žádnou novinku v Pluscu bez povšimnutí. Rotující bannery a umístění na úvodní stránce aplikace poutá pozornost zaměstnanců. Ke každému banneru můžete připojit krátké oznámení nebo popisek.
Interaktivní pomocník Countdown připomene zaměstnancům, že se blíží důležitá událost. V Pluscu si nastavíte libovolný termín odpočítávání, který si můžete výstižně pojmenovat. Countdown je vidět vždy na úvodní stránce aplikace. Můžete k tomuto odpočítávání připojit odkaz na jakoukoliv stránku v Pluscu nebo na internetu.
Hlavní přínosy Plusca:
- Do Plusca se podíváte odkudkoliv
- Integrace a centralizace
- Snížení fluktuace zaměstnanců
- Snižuje firemní náklady
- Komunikační a nepřesnosti budou minulostí
- Moduly a design přesně podle Vašich potřeb
Líbí se Vám Plusco
Za aplikaci Plusco můžete platit měsíčně nebo si předplatit aplikaci na celý rok. Aplikace Plusco nabízí tři možnosti předplatného, které se liší množstvím funkcí a cenou. A kde ji můžete objednat? No přece
u nás a také v AVAplace portálu.