Integrační řešení

Ke stávajícímu ERP systému HELIOS nabízíme integrační řešení, která maximalizují efektivitu automatizace procesů.

Při programování našich řešení spolupracujeme s analytiky i konzultanty a velký důraz klademe na zpětnou vazbu od uživatelů, kterou vždy promítáme do dalšího rozvoje. Díky nashromážděným referencím z nejrůznějších oborů přesně víme, co naši zákazníci potřebují, a jsme schopni nabídnout efektivní řešení.

Nezávazná poptávka

Gatema WMS

WMS systém nabízí pomoc při evidenci skladových procesů v nejrůznějších oborech podnikání – od strojírenských společností přes logistické firmy až po maloobchody a velkoobchody. Systém je využitelný v malých skladech s jedním mobilním terminálem i ve velkých logistických centrech.

Návazná řešení od Gatemy – WMS.
Návazná řešení od Gatemy – MES.

Gatema MES

Systém Manufacturing Execution Systems (MES) od Gatema IT tvoří přímou vazbu mezi informačním systémem HELIOS a jednotlivými technologickými zařízeními ve výrobě. Součástí systému jsou moduly pro technickou přípravu, řízení a pokročilé plánování výroby, které se neobejde bez komplexních informací získaných z jednotlivých strojů.

EDI komunikace

EDI představuje moderní způsob komunikace mezi dvěma nezávislými subjekty, při které dochází k výměně veškerých dokumentů elektronickou formou. Lze ji využít pro předávání a potvrzování objednávek, odvolávek, dodacích listů, faktur a řady dalších dokumentů. Toto řešení je hojně využíváno zejména v automobilovém průmyslu a u obchodních řetězců, výborně však poslouží i v dalších odvětvích.

V Gatema IT pro vás zajistíme napojení EDI komunikace na informační ERP systém HELIOS a následnou implementaci všech uvedených typů elektronických zpráv.

Přínosy EDI komunikace:

  • zrychlení a zefektivnění komunikace,
  • zvýšení produktivity práce,
  • snížení chybovosti v dokumentech a při přepisování dat,
  • automatizovaný proces načítání odvolávek a dalších dokumentů.
Výdejna nářadí

Výdejna nářadí

Modul Výdejna je naprogramovaný jako doplněk informačního systému HELIOS Orange iNUVIO. Slouží ke sledování veškerých interních zápůjček ze skladu – ať už jde o nářadí, nebo pracovní pomůcky. 

K dispozici je kompletní přehled informací o zápůjčkách. Snadno se tak dozvíte, kdo si danou položku zapůjčil (konkrétní zaměstnanec, pracoviště apod.) a zda už ji vrátil zpět na sklad. 

Pokud dochází k vyřazení položky z evidence (například z důvodu poškození či výměny za novější model), systém vygeneruje i výdejový doklad, čímž napomáhá ke kontrole financí.

Přínosy Výdejny nářadí: 

  • přehled o veškerých zápůjčkách materiálu v rámci firmy,
  • snadné dohledání nářadí či pracovních pomůcek,
  • kontrola finančních toků,
  • obsluha pomocí mobilních terminálů.

Logování změn

Modul Logování změn je naprogramovaný jako doplněk informačního systému HELIOS Orange iNUVIO. Slouží ke sledování veškerých změn v informačním systému, eviduje každé nové vytvoření, opravu i smazání záznamu. 

Systém je určený především pro administrátory databáze informačního systému, kterým poskytuje stoprocentní kontrolu nad systémem a zefektivňuje jejich práci. 

Přínosy Logování změn: 

  • přehled o veškerých změnách v informačním systému,
  • zpětné dohledání opravených a smazaných záznamů,
  • zefektivnění práce administrátora.

O nás

Prvotřídní kvalita, invence, férový a osobní přístup i dobře promyšlená týmová práce – to jsou hlavní hodnoty, na kterých jsme už v roce 1992 založili naši společnost. Gatema IT od té doby prošla celou řadou změn, naše zásady se ovšem nikdy nezměnily. V rámci Gatema IT vyvíjíme a dodáváme do firem podnikové informační systémy, které se starají o snadnější a efektivnější řízení interních procesů. Právě zvládnutí těchto procesů je klíčové pro další úspěšné fungování firmy.
Více informací

Máte zájem o některé z integračních řešení? Napište nám a získejte nezávaznou nabídku

©2017–2022, Gatema IT a.s.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram